Tuesday 7 February 2012

aku sangat mencintaimu...

Sesungguhnya aku sangat mencintaimu wahai sayangku.
Saatku melepaskan dirimu dari hidupku aku tahu itu sangat menyakitkan.
Sakit itu tidak mungkin ku dapat ucap dengan kata-kata.
Ku tahu kau amat terasa perit saat aku melepaskan dirimu.
Perit ku mungkin tidak seperit hatimu.


Ku tahu kau amat sakit tika ku ucapkan kata perpisahan.
Perpisah yang ku minta bukan kerana tiada lagi cintaku pada dirimu.
Aku terpaksa melepaskan dirimu kerana aku tahu aku bukanlah insan terbaik untuk dirimu.
Aku hanya mampu melepaskan mu tanpa kata-kata alasan.
Alasan tidak mampu ku luahkan kerana begitu rumit untuk ku huraikan.


Satu ku pinta. Jangan mengganggap perpisahan yang ku pinta ini satu kebencian aku padamu.
Sesungguhnya aku sangat mencintai dirimu wahai kekasih.
Aku tahu apa makna sebenar cinta yang dimiliki.
Cinta bukan mudah untuk dimiliki dan bukan mudah untuk memiliki.
Belajarlah melepaskan cinta jika itu yang terbaik untuk diriku dan dirimu

No comments:

Post a Comment